Paris Special: 2013 Christmas decorations

Cześć i czołem! Zgodnie z zapowiedzią zabieram Was dzisiaj ze sobą na mały spacer i witrynooglądanie. W tym roku sklep Le Printemps udekorowała Prada, choć na zdjęcia załapała się również jedna chanelowska witryna. Nieco brakło mi zeszłorocznego przepychu, ale przesympatyczne pradowe miśki zrekompensowały wszystko! 

Mam nadzieję, że zdjęcia i filmik Wam się spodobają i choć na chwilę przeniosą Was do świątecznego Paryża :-) Walczyłam o nie dzielnie w tłumie turystów i nawet wciąż ciemniejącego siniaka pod żebrem warto było zarobić :D

A jeśli chcielibyście rzucić okiem na zeszłoroczne dekoracje, kliknijcie TU.

Miłego weekendu! :-)

Hello everyone! As promised, I have for you an episode of Paris Special only about this year's Christmas decorations! It's Prada who decorated the Le Printemps this year, even though I spotted one Chanel shop window as well. I adore the Prada teddy bears, they were so cute and fashionable at the same time :-)

I hope that you'll enjoy watching the photos I took and this short video and that you'll feel the spirit of Paris :-) 

And if you'd like to have a look at last year's Christmas shop windows, click HERE!

Have a great weekend!

Salut ! Comme promis, j'ai pour vous un épisode de Paris Special avec des photos des décorations de Noël ! Cette année c'est Prada qui a décoré le magasin Le Printemps, même si j'ai également pris une photo d'une vitrine Chanel. J'adore les nounours Prada, trop mignons et si fashion en même temps ! 

J'espère que cette petite ballade virtuelle en photos et vidéo vous fera ressentir l'atmosphère de Paris pendant les Fêtes ! 

Et si vous voulez voir les vitrines de l'année 2012, c'est par ICI

Bon weekend à tous et à toutes ! 

37 commentaires

  1. Z przyjemnością obejrzałam filmik i zdjęcia. Cudne te świąteczne dekoracje.Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego 2014 roku.
    http://balakier-style.pl/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Pani Krystyno! Bardzo się cieszę, że moja świąteczna minirelacja się Pani spodobała! Pozdrawiam serdecznie :-)

      Supprimer
  2. Och rozmarzyłam się ♥
    Tak zdecydowanie zostałam porwana do Paryża ♥

    RépondreSupprimer
  3. Kocham ten blog za całokształt. Istotę, która go tworzy, piękne rysunki, świetne diy, odlotowe stylówki, kawał serducha włożonego w to miejsce i te podróże po Paryżu <3
    Szczęśliwego nowego roku moja Kochana, uwielbiam Cię - dziękuję, że jesteś :))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Adaaaaa! Ja przez Ciebie znowu kwiczę ze wzruszenia i muszę oczy wycierać...!!!!

      <3 :**** !!!!!

      Supprimer
    2. No co ja na to poradzę, że koFFam tak bardzo :*

      Supprimer
  4. ja uwielbiam takie wycieczki!!!
    dziękuję, że mogłam przenieść się na chwilkę do innego świata! i to w trakcie zajęć domowych - gotowania i sprzątania;))) od razu mi lepiej:D
    Jak najwięcej takich kolorowych dni w Nowym Roku Ci życzę!!!:*

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję kochana Taro!! :**** Wycieczek będzie więcej, obiecuję :*****

      Supprimer
  5. zdjęcia przywołują mi święta :) super :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Czyli dobrze spełniły swoje zadanie :D Dziękuję :*

      Supprimer
  6. ach szkoda ze w wawie nie ma takich pieknych i takich wlasnie bardzo swiatecznych kolorowych słodkich mieniacych sie :) sa za to wymysły np LV na kaczki zamiast reniferów haha

    RépondreSupprimer
  7. cudowne witryny <3 ja mogę jak dziecko w sklepie z cukierkami stać przed takimi godzinami... brakuje mi takich w PL :/

    buziaki Martunia !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Daggi <3 Tu to prawdziwe szaleństwo, też mogłabym godzinami stać, ale maluchy i ich rodzice skutecznie to utrudniają haha :D Buziaki ogromne :***

      Supprimer
  8. Przepiękne zdjęcia! :) Aż miałabym ochotę tam się poprzechadzać :) buziaki Kochana:**** Koniecznie musimy się w tym miechu zgadać na tel:*

    RépondreSupprimer
  9. kocham printemps! aż pozazdrościć bytności w Paryżu, a szczególnie w tym cudownym okresie świąteczno-noworocznym, kiedy witryny zmieniają się niczym scenografia!
    idealnie!


    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję :-)))) Oj tak, to jeden z najpiękniejszych momentów w ciągu roku <3 Buziaki!

      Supprimer
  10. jak pięknie....
    cudne fotki

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    RépondreSupprimer
  11. wow super fotki taki wystawowy show!

    RépondreSupprimer
  12. Cudnie Martusiu pokazane...mnie wadły w oko perły, to zapewne Chanel, zachwycające wystawy....pozdrawiam piękną Paryżankę....

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Pani Basiu! Tak, perły były właśnie na tej jedynej chanelowskiej witrynie :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer
  13. PARIS PARIS!! wspaniała bajka!! Dziękujemy, że nas tam zabierasz!!!
    super

    pozdrawiam:*
    Ola

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Olu! Postaram się zabierać Was jak najczęściej :-))) Buziaki! :*****

      Supprimer
  14. dziekuje za wspaniala wycieczke, pieknosci same pokazalas . Nie bylo mnie wiec dzisiaj wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :))

    RépondreSupprimer
  15. Ależ piękne zdjęcia nam pokazałaś i ten filmik <3 "Pradowe" misiaki skradły moje serce <3
    Buziaki kochana :*

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !