DIY Monday: Eco bag

Dzisiaj mam dla Was notkę DIY, która nie jest tutorialem, ale raczej rodzajem inspiracji :-) Chciałam Wam pokazać, że pastele do tkanin Pentel, które widzieliście już w akcji przy okazji eko torby z trójkątem mogą być rówież wykorzystane do stworzenia mniej geometrycznych wzorów i imitować rysunki wykonywane tradycyjnymi pastelami na papierze.

Sikorkowa torba jest prezentem dla moich Dziadków. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię obdarowywać bliskich ręcznie wykonanymi drobiazgami. Może to dlatego, że kupując gotowe prezenty mam obawy, że mogę nie trafić w ich gust... podczas gdy przy własnoręcznie wykonanym prezencie przynajmniej docenią włożony czas i serce :-)

Sikorkę narysowałam pastelami Pentel, pracując warstwa po warstwie i od czasu do czasu zgrzewając całość żelazkiem. Ciemne linie to marker do tkanin, który niestety ma tendencję do rozlewania się po włóknach, ale i tak pracuje się nim całkiem fajnie :-)

Co sądzicie o ręcznie wykonywanych podarunkach? Lubicie takie otrzymywać? A może sami również je wykonujecie dla innych?

Buziaki!

Today I have for you a little DIY post that's not really a tutorial but more an inspiration for you! I wanted to show you that the pastel dye sticks from Pentel that I already used a while ago to decorate another cotton bag can be also used to create a more traditional kind of artwork. 

I decorated this bag as a gift for my Grandparents. I really like to offer handmade gifts to my loved ones! I'm never sure what to choose in a shop when I go buy some gifts so I prefer to create something myself hoping that even if they don't like it they will appreciate the fact that I've put my love and time into it.

I created my drawing with Pentel pastels, adding layers and sealing them with a hot iron. I then worked on the outline with a textile marker and I think that it came out nice.

What do you think about handmade gifts? Do you like to receive them? Do you create them for your loved ones?

Hugs!

Aujourd'hui j'ai pour vous un petit post DIY qui n'est pas un tutoriel mais plutôt une inspiration. Je voulais vous montrer qu'on peut utiliser des pastels Pentel pour textiles pour créer des dessins plus traditionnels que le sac triangulaire que j'ai fait avant.

Ce sac est un cadeau pour mes Grand Parents. J'aime offrir à mes proches des cadeaux fait à la main ! 

J'ai dessiné la mésange avec les pastels, couche par couche, et après j'ai fini le tout avec le marqueur pour les textiles Pentel. Je pense que le résultat est plutôt cool !

Que pensez vous des cadeaux fait à la main ? Aimez-vous les recevoir ou vous les faites aussi par vous mêmes pour vos proches ?

Bisous !


38 commentaires

  1. Uwielbiam eko - torby :)
    A Ty ze swoim talentem to... huhu <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  2. Torba super, będą zadowoleni...pozdrawiam Martusiu...buziaki...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Pani Basiu! Już dostali, spodobała się - uff! :-)

      Supprimer
  3. torba jest przepiękna <3 szalenie mi się ten ptaszek podoba :)

    RépondreSupprimer
  4. Woooooow piękny, kolorowy ptaszek, jaki Ty masz Martusiu talent przeogromny! Ta torba jest po prostu przepiękna, ach marzy mi się taka koliberkowa :)
    Kochana obiecaj, że mnie nie zabijesz... Wiem, że długo nie odpisuję, ale wszystko mi się zwaliło na głowę po tym powrocie. Pamiętam i odpiszę :) Przepraszam

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Aniu kochana, dziękuję! A Ty się absolutnie niczym nie przejmuj, ej! Wiesz, że to ja jestem mistrzynią spóźnionego odpisywania i mnie nie przebijesz ;-) Ślę buziaki :***

      Supprimer
  5. Kochana, te kolory się utrzymają? Przepiękna sikorka, uwielbiam takie prezenty!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Trzymają się, wystarczy, że całość dobrze scali się żelazkiem :-))) Buziaki Aniu :*!

      Supprimer
  6. Jeju, piękne kolory!

    RépondreSupprimer
  7. Moja Babcia ostatnio narzekała mi, że minął już ten czas w którym dostawała ode mnie ręcznie malowane laurki i, że je wszystkie trzyma z sentymentu :P. Tak więc coś w tym jest, że liczy się włożone serce i chęci. Torba boska! :))

    Buziaki :*.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Agnieszko, teraz również możesz jej coś ręcznie zrobić, na pewno się ucieszy! Niekoniecznie laurkę :-)))) Buziaki ogromne!!

      Supprimer
  8. jakie to piekne jak prawdziwa - Modnferko Twoje rece sa cudowne <3

    RépondreSupprimer
  9. łał! Ja uważam, że ten rysunek jest totalnie odjazdowy! :) Jak pięknie ! :) Ale w sumie co się dziwić, w końcu to Ty to robiłaś;) <3
    pięknie Kochana :) :* buziaków sto <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Inuuuuuś słodziiiiisz :D Dziękuję Ci kochana :***

      Supprimer
  10. Śliczna! Szcun za ten rysunek! XD ♥

    RépondreSupprimer
  11. Jaka piękna ta sikorka <3 ja uwielbiam takie prezenty robić, szczególnie jak mam jakiś fajny pomysł. Jak siostra się dziecka spodziewała, to zrobiłam jej kartkę na pieluchy, smoczek, słoiczki itp. rodem jak z PRL ;) Takie pastele dużo kosztują? Kiedyś byłam bardziej na bieżąco z tego typu rzeczami ale dawno nic nie malowałam i to totalna nowość dla mnie, a to wygląda świetnie!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję :* Super pomysł z tą kartką, jestem pewna, że podobała się siostrze :D Dobry pomysł i włożone serce to podstawa! :-) A jeśli chodzi o te pastele, to większe pudełko (takie jak mam) to kwestia kilkunastu złotych, mniejsze zestawy są poniżej dyszki chyba. Pastele są mega wydajne, starczą na sporo rysunków, tylko rysuje się nimi właśnie jak prawdziwymi pastelami, t.j. ciężko uzyskać po prostu jednolitą, ostrą linię.

      Supprimer
  12. o jakie cudeńko <3 ! jedyna i niepowtarzalna ! uwielbiam takie perełki :))))

    RépondreSupprimer
  13. ojejejejejej jaka śliczna ptaszyna!!!!!!! kurczę prawie przeoczyłam takie śliczne DIY!!!!
    Buziaki Martusiu pięknie wyszło!

    RépondreSupprimer
  14. Twoje zdj. są cudowne, mam pytanie jakiego aparatu używasz do robienia zdj. ?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję :-) Zdjęcia moich DIY albo do notek kosmetycznych zawsze robię telefonem, w zupełności wystarcza :-)

      Supprimer
  15. Moje zdolności manualne są ponadprzeciętne, ale jednak nie tak wielkie jak Twoje, bym mógł wykonywać własnoręcznie prezenty dla bliskich. Chyba, że za taki prezent uznamy "własnosłownie" wykoncypowana rymowankę - wtedy to jak najardziej :D

    Pozdrawiam pełen uznania dla wspaniałej sikorki! :D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Rymowanki to jedne z najlepszych prezentów pod słońcem! Szczególnie ułożone z taką gracją jak Twoje. Mnie akurat rymowanie nigdy specjalnie nie wychodziło :-( Pozdrawiam serdecznie! :D

      Supprimer
  16. Wow ale Ty masz talent Dziewczyno!!!! Cudowny rysunek, naprawdę podziwiam. Osobiście nie daję takich prezentów , gdyż niestety nie posiadam takich zdolności ale otrzymać taką własnoręcznie wykonaną rzecz - bezcenne. Ceni się pomysł,inwencję,drobna rzecz daje większą radość niż ta kupiona w sklepie, bo wykonana przez nas- tak od serca. Szczerze mówiąc własnoręcznie wykonywane prezenty to teraz rzadkość. Kilka lat temu dostawałam od moich córek cudowne laurki....

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję ślicznie Magda :* Dla mnie również najdroższe sercu są takie ręcznie wykonane prezenty :-) A laurki wciąż rysuję dla bliskich... i nie zamierzam przestać, chociaż teoretycznie powinnam już z tego była wyrosnąć :-)

      Supprimer
  17. no tak, jak ktoś ma taki talent, to może sobie ozdabiać torby. U mnie nic nie wychodzi, jakieś takie esyfloresy i jeszcze kolory mi się zlewają i są jakieś takie buromalinowe. No ale twoje dziełka, zawsze z przyjemnością podziwiam. pozdrawiam jak zawsze cieplutko

    RépondreSupprimer
  18. jak ja lubię ludzi z pasją...:)
    <3

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !