Beauty Monday: Nail Polishes for September


Here are my favourite nail polishes for this month :-) Well, not all of them, since I change my nail colour every day ;-) 
What are your favourite nail polishes for this month?


Oto moje ulubione lakiery na ten miesiąc :-) Oczywiście nie wszystkie, bo zmieniając kolory codziennie będzie ich pewnie sporo więcej, ale to właśnie powyższe sześć kolorów najlepiej oddaje mój wrześniowy nastrój!
Jakie są Wasze lakierowe typy na ten miesiąc?


Voici mes vernis préférés du mois de Septembre :-) Bien sûr pas tous (vu que je change de couleur tous les jours), mais les six qui vont le mieux avec mon état d'esprit de ce mois !
Quelles sont vos vernis préférés ce mois ci ?







25 commentaires

  1. Drugi jest śliczny. Świetny blog, będę wpadać częściej. Zapraszamy do nas, obserwujemy? ^^

    RépondreSupprimer
  2. Ja stawiam na zielenie :) Kupiłam ostatnio z Lovely bardzo dziwny kolor zgniłej zieleni błyszczący się na złoto :) Wygląda super :) Z Twoich skusiłabym się na 2 i ostatni kolor :)
    Pozdrawiam!

    sissly.blogspot.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję za odpowiedź u mnie :) Za sukienkę zapłaciłam 30zł :) Jeśli lakier z Sephory jest matowy, to chętnie się przejdę do galerii :) Szukam zielonego matu, a ten zapewne będzie idealny :)

      Supprimer
    2. O! to naprawde swietna okazja! :-))) Bo sukienka jest przepiekna :-)

      Supprimer
    3. Lakier schnie jakieś 4 minuty (pomagam sobie machaniem gazetą :D, więc ciężko mi powiedzieć jak długo schnie bez żadnej pomocy :)) Wystarczy jedna warstwa, ale ja dla kładę dwie dla mocniejszego efektu. Trzyma mi się już 3 dni :)

      Supprimer
  3. Hej :) Bardzo lubię blogi takie jak Twoje, chętnie się je czyta i są bardzo przydatne :). Chciałabym Cię zaprosić też do mnie, jestem pewna, że znajdziesz coś dla siebie.
    http://hushaaabye.blogspot.com Zachęcam do komentowania i obserwowania, każda osoba jest dla mnie wyjątkowa :)).
    Buziaki serdeczne :*

    RépondreSupprimer
  4. Réponses
    1. Dziekuje! W rzeczywistosci wpada lekko w karmel i pasuje do takich dodatkow :-)

      Supprimer
  5. Ten brązik : ))) Muszę zainwestować w jakieś fajne kolory na jesień .

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ja jesienia zawsze nosze sporo fioletow na paznokciach - chociaz w tym miesiacu staram sie jeszcze do tego nie dopuscic i przytrzymac lato ;-)

      Supprimer
  6. super ;D

    u mnie do wygrania bransoletka od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. Thanks Elisa - but I won't follow any blog just to gain followers! hugs.

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !